Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Τι είναι στην πραγματικότητα το κυπριακό μνημόνιο

Είναι μια σύμβαση 
που υπέγραψε η τοπική πολιτικοοικονομική ολιγαρχία στην Κύπρο με τη διεθνή ολιγαρχία της οποίας σήμερα φορείς είναι η Γερμανία στην Ευρώπη και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, και 
με την οποία κατοχυρώνεται ότι τις ζημιές 
από την πολιτικοοικονομική χρεοκοπία της Κύπρου η οποία προκλήθηκε από τους τοπικούς ολιγαρχικούς, 
θα τις πληρώσει η κατακτημένη κυπριακή κοινωνία 
χωρίς να επηρεαστούν τα συμφέροντα των ολιγαρχικών. 
Ή η διεθνής ολιγαρχία θα παρέχει νομιμοποίηση και προστασία στην τοπική ολιγαρχία εναντίον της κυπριακής κοινωνίας.
Τι είναι με άλλα λόγια το κυπριακό μνημόνιο;
Μια σύμβαση κατοχής της κυπριακής κοινωνίας από την τοπική και διεθνή πολιτικοικονομική ολιγαρχία.
Ποιοι εμπλέκονται στο μνημονιακό πολιτικό έγκλημα σε βάρος της κυπριακής κοινωνίας;
Όλοι όσοι ασύστολα έμαθαν να αποζούν σε βάρος του λαού ή οι αδίστακτοι εκμεταλλευτές με πρωτοπαλλήκαρα τους κομματάρχες.
Όλοι αυτοί είναι αντι-κοινωνικοί, αντι-δημοκρατικοί, λάτρεις της φτωχοποίησης του λαού, φερέφωνα ξένων συμφερόντων, εθελόδουλοι,και στυγνοί εκμεταλλευτές.
Όποιος περιμένει σωτηρία από αυτούς , κατά τη γνώμη μου, είναι από πολιτική άποψη ηλίθιος.
Και όποιος δίνει πίστη στις απύθμενες βλακείες τους, έχει  πρόβλημα  στοιχειώδους αντίληψης των πραγμάτων.Και αν κάποιος πει πως υπερβάλλω, για μια στιγμή ας σκεφτεί τέλος πάντων πόσα ψέματα έχουν πει μέχρι τώρα οι συμμορίτες ολιγαρχικοί.
Είναι το υφιστάμενο μνημόνιο μια κάποια λύση;
Όχι.

Αυτό που χρειάζεται η κυπριακή κοινωνία είναι ένα άλλο μνημόνιο, ένα μνημόνιο άρσης των αιτίων της καταστροφής. Και αυτό το μνημόνιο μπορεί να το καθορίσει και να το επιβάλει μόνο η κυπριακή κοινωνία, ο καθένας μας και όλοι μαζί. Οι αντίπαλοι μας είναι πλέον ορατοί στον καθένα. 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kamia fora o tropos omolias/grafis mporei na apomakrynei tous apodektes pou stin prokeimeni einai oi anagnostes, apo mia poly aksiologi idea.
Grafeis synexeia me dysmeneis xaraktirismous.
Oi politikoi einai athlioi, nai.
Osoi apo mas tous psifizoume akoma eimaste eimaste ilithioi. Mazi sou.
ALLA t keimeno prepei na afinei ton anagnosti na vgazei to symperasma apo tis idees sou k oxi na ton taizeis synexeia me xaraktirismous pou tha tou parei ek ton pragmaton kairo na apodextei k to ameso apotelesma einai na skefei 'ma poso fanatismenos einai o blogger-grafon, den exei noima na diavaso perissoterous fanatismous'
Fysika, auti I selida mporei apla na eksypiretei os meso dimosias ekfrasis k na min apotelei anagki g na epireastei I na pliroforithei o opoiosdipote, opote k ta anothen na einai astoxa....alla, einai?

andreas f.stavrou είπε...

@Ανώνυμος
Χαρακτηρίζω πράγματι, αλλά ποιούς;
Αν η κοινωνία θέλει καιρό να αποδεχτεί αυτούς τους χαρακτηρισμούς, τότε είτε τους γράψω είτε όχι, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Γιατί δεν αλλάζει κάτι, μιας και για να αλλάξει κάτι είναι αναγκαία η βούληση της κοινωνίας.
Δεν ταίζω τίποτε και κανέναν. Το τάισμα ανήκει σε αυτούς που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικού ταίσματος. Η σελίδα είναι χώρος ατομικής έκφρασης με δυνατότητα κοινωνικής δικτύωσης.
Αν αυτό που αποδεδειγμένα λέει ψέματα, τον ονομάσεις ψεύτη, αν αυτό που αποδεδειγμένα χρησιμοποιεί την απάτη, τον ονομάσεις απατεώνα, αν αυτό που αποδεδειγμένα κλέφτει, τον ονομάσεις κλέφτη, αυτό είναι φανατισμός, γιατί οι αναγνώστες δεν είναι έτοιμοι να τους ονομάσουν έτσι; Υπάρχει σίγουρα μια διαφορά στην προσέγγιση και κατανόηση των πραγμάτων με τους αναγνώστες σε αυτή την περίπτωση, αλλά δεν είναι φανατισμός.