Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011

Οι Κύπριοι πολιτικοί δεσπότες, η ασυλία τους και οι αυθαιρεσίες του Γενικού Εισαγγελέα!!!

Η ειδήση σήμερα (14/1/2011) στην εφημερίδα «Ο φιλελεύθερος» είναι χιλιοεπαναλαμβανόμενη. Οι βουλευτές «οχυρωμένοι πίσω από τη βουλευτική ασυλία, αρνούνται να πληρώσουν εξώδικα πρόστιμα που αφορούν κοινές παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας». Επίσης η Αστυνομία υποστηρίζει ότι «αρκετές φορές τα μέλη της Τροχαίας σταμάτησαν βουλευτές και υπουργικά οχήματα για υπερβολική ταχύτητα και όταν διαπίστωσαν ποιοι ήταν, δεν τους κατήγγειλαν».

Οι βουλευτές και οι υπουργοί επειδή είναι δεσποτικής νοοτροπίας, θεωρούν ότι είναι υπεράνω του νόμου, όπως οι φεουδάρχες στο μεσαίωνα. Όλο αυτό το τσούρμο των αντιδημοκρατικών φατριών που νέμονται την εξουσία, έχουν την αναίδεια να ψηφίζουν νόμους εν γνώσει τους ότι ο νόμος δεν ισχύει για τους ίδιους. Αυτή είναι η λογική κάθε νεο-φεουδάρχη/δεσποτίσκου, όπως είναι τα κόμματα και οι πολιτικοί στην Κύπρο. Η δεσποτική τους λογική τους επιτρέπει να συνεργάζονται άψογα και να παραμερίζουν τις φανταστικές τους ιδελογικές διαφορές. Γιατί τα συμφέροντά τους ως τάξης είναι κοινά. Την ιδεολογία τη θυμούνται όταν πωλούν κουτόχορτο στον «αμαθή όχλο».

Ποιους καλύπτει όλους αυτούς τους δεσποτίσκους της κυπριακής πολιτικής σκηνής; Μήπως ο νόμος; Όχι.

Το σύνταγμα είναι σαφέστατο και δεν παρέχει καμία ασυλία στους πολιτικούς:

«1. Οι βουλευται δεν υπόκεινται εις ποινικήν δίωξιν και δεν ευθύνονται αστικώς ένεκεν οιασδήποτε εκφρασθείσης γνώμης ή ψήφου δοθείσης υπ΄ αυτών εν τη Βουλή των Αντιπροσώπων.

2. Ο βουλευτής δεν δύναται άνευ αδείας του Ανωτάτου Δικαστηρίου να διωχθή, συλληφθή ή φυλακισθή εφ΄ όσον χρόνον εξακολουθεί να είναι βουλευτής.».

Ποιος αυθαιρετεί παραβιάζοντας το σύνταγμα, στο οποίο ορκίστηκε «υπακοήν και πίστιν»; Ο Γενικός Εισαγγελέας, ο οποίος τελείως αυθαίρετα υποστηρίζει ότι οι πολιτικοί έχουν ασυλία. Αντί να υπακούει στο σύνταγμα ,υπακούει σε αυτούς που τον διόρισαν, καταργεί την ισονομία των πολιτών και εισάγει δεσποτικές λογικές στο πολίτευμα της Κύπρου οδηγώντας σε οπισθοδρόμηση την κυπριακή κοινωνία.

Και γιατί έχουν ασυλία; Πού το στηρίζεις κ. Γενικέ Εισαγγελέα; Και ύστερα, βγαίνουν με κάθε σοβαρότητα και υποστηρίζουν ότι στην Κύπρο υπάρχει κράτος δικαίου!!!

Η λεγόμενη ασυλία είναι αποκύημα της φαντασίας του Γενικού Εισαγγελέα , προϊόν αυθαιρεσίας. Την εφηύρε για να προστατεύσει τους πολιτικούς από τις ποικίλες παρανομίες τους τοποθετώντας υπεράνω του νόμου και ενάντια σε κάθε αρχή δικαίου.

Η λύση είναι η παραίτηση του Γενικού Εισαγγελέα; Όχι. Γιατί ο Πρόεδρος – η εκτελεστική εξουσία- κάποιον άλλο θα διορίσει για να εξυπηρετεί τα συμφέροντά της. Ο Γενικός Εισαγγελέας ως κατεξοχήν θεματοφύλακας του συντάγματος θα έπρεπε να εκλέγεται από το λαό και να υπόκειται στον έλεγχο του λαού,όχι της κρατικής εξουσίας και να είναι ανακλητός με περιορισμένη μονοετή ή διετή θητεία.

Υ.Γ. Με πόση θαυμαστή ομοφωνία και χωρίς καμία ιδεολογική διαφοροποίηση τα κόμματα για επτά χρόνια δεν ψηφίζουν το νόμο για τη διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων!!! Με πόση θαυμαστή ομοφωνία τα παίρνουν κάτω από το τραπέζι χωρίς να λογοδοτούν σε κανένα και για τίποτε. Και με κάθε σοβαρότητα υποστηρίζουν ότι είναι και δημοκρατικά κόμματα!!! Πόση ανοησία σε αυτό τον τόπο, πόση.

Υ.Γ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ: Μην τους νομιμοποιήσετε στην εξουσία με τίποτε, εννοείται οι δημοκρατικοί πολίτες. Οι άλλοι....

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δαμέ καπνίζουν πούρα μέστα κλαμπς, δηλαδή δεν υπακούν τους νόμους που οι ίδιοι έχουν ψηφίσει! με τα εξώδικα θα κολλήσουν τώρα;

Κομσομόλος είπε...

Τι εννοείς να μην τους νομιμοποιήσουμε; Υπάρχουν διάφοροι τρόποι. Εσύ ποιον συστήνεις;

andreas f.stavrou είπε...

Η νομιμοποίηση των κομμάτων στην εξουσία γίνεται με την ψήφο των πολιτών.Αυτό εννοώ.

πολεμιστης είπε...

θανατος σε καθε βουλευτη.κατω η δημοκρατια.ζητω η λαικη στρατοκρατια.

andreas f.stavrou είπε...

@πολεμιστή
Πώς τα σκέφτηκες όλα αυτά;

koutso είπε...

Aρα να μην πάμε να ψηφίσουμε.Aν είμαστε ένα 30% ίσως να το σκεφτούν?Δεν νομίζω.Τότε τι να κάνουμε?Να τους καταγγείλουμε στη Ευρώπη?

andreas f.stavrou είπε...

@koutsο

Η μη νομιμοποιηση του υφιστάμενου πολιτικού συστήματος μπορεί να γίνει με την ψήφο.Είναι αρκετό;
Όχι,απαιτούνται και νέες μορφές οργάνωσης και διεκδίκησης.Θεωρητικά στο βαθμό που η πλειονότητα της κοινωνίας δεν νομιμοποιεί το υφιστάμενο πολιτικό ΄συστημα, υποδηλώνει ότι είναι ώριμη για αλλαγές.

Anef_Oriwn είπε...

Κύριε Andrea F.Stavrou,

Τι θα μπορούσαν να ήταν αυτές οι ¨νέες μορφές οργάνωσης και διεκδίκησης¨;

andreas f.stavrou είπε...

@ΑΝΕΥ

Οι νέες μορφές οργάνωσης της κοινωνίας θα είναισυνυφασμένες άμεσα με τα νέα πολιτικά διεθνώς και στην Κύπρο, δηλαδή την πρόσληψη της πολιτικής ως δύναμης.
Εφόσον απομειώνεται το θεσμικό/εξουσιαστικό πλαίσιο άσκησης πολιτικής και εκλαμβάνεται καθαρά ως συσχετισμοί δύναμης τόσο δοεθνώς όσο και τοπικά, τότε αναπόφευκτα και η κοινωνία θα ενταχθεί σε αυτή το πλαίσιο. Σε αυτό θα συμβάλει αποφασιστικά και το γεγονός ότι δεν μπορεί πλέον ο πολίτης να υποστηρίξει την κοινωνική του θέση μέσω της παραδοσιακής πολιτικής. Αυτό θα ριζοσπαστικοποιήσει τα μεσαία στρώματα, τα οποία μπροστά στον κίνδυνο να καταβυθιστούν στον πυθμένα της κοινωνικής κλίμακας, θα συνεργάζονται όλο και πιο στενά με το πιο φτωχό κομμάτι της κοινωνίας. Δηλαδή η επιδείνωση της οικονομικής θέσης των μελών της κοινωνίας και η αδυναμία τους να υποστηρίξουν τη θέση τους μέσα από το υφιστάμενο πολιτικό σύστημα, δημιουργεί νέες δυναμικές.
Οι νέες μορφές οργάνωσης εφόσον αναπαράγουν την κυρίαρχη λογική, η πολιτική ως δύναμη, τότε θα έχουν χαλαρό χαρακτήρα, πιο αυθόρμητο στο επίπεδο της δράσης και πιο ριζοσπαστικό.Δεν θα είναι σίγουρα κομματικές ή εξαρτώμενες αλλά αυτόνομες και ούτε θα έχουν οποιαδήποτε σχέση με αυτό που η ολιγαρχία ονομάζει ΜΚΟ ή οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών. Φορείς τους θα είναι οι διαδικτυωμένοι νέοι. Η παραδοσιακή ολιγαρχία το γνωρίζει αυτό. Γι αυτό και όλο αυτό φασισταριό προσπαθεί απεγνωσμένα να ελέγξει το νέο επικοινωνιακό σύστημα με διάφορα προσχήματα συνεπικουρούμενο από τα φερέφωνα του στο διαδίκτυο. Καιη γελοιότητά τους είναι τόση που τη διαδικτυακή επικοινωνία την εκλαμβάνουν και την αξιολογούν όπως την παραδοσιακή γραφή και στοχεύουν να την ελέγξουν.Αυτό από την πλευρά της κοινωνίας είναι και θετικό. Γιατί εφόσον οι φορείς της εξουσίας στοχοθετούν ως αντίπαλο την κοινωνία, θα βοηθήσει στην πιο γρήγορη συνειδητοποίησή της.